23 februari 2017

Naast de borstspieroefeningen voor de onderkant van de borstspieren wil je ook graag de bovenkant van de borst trainen. Om de bovenste borstspieren goed te kunnen ontwikkelen heb je aan één oefening te weinig. We hebben een reeks van oefeningen voor je klaar staan om je borsttraining naar een hoger niveau te tillen.

17 februari 2017

Je herkent het soms vast wel: weinig of geen tijd om te sporten. Na een drukke dag staat je hoofd er niet naar of je ontbeert de tijd daarvoor. Je kunt je hier aan toegeven, maar als dit meer regel dan uitzondering wordt dan creëer je op termijn weer andere problemen. Je maak het jezelf moeilijker om van het sporten een gewoonte te maken en het duurt vervolgens langer om dichter bij je doelstelling te komen.

09 februari 2017

Het spreekwoord 'je bent wat je eet' gaat zeker op als het om spiergroei en afvallen gaat. Wat je het lichaam toedient heeft namelijk grote invloed op je lichaamsvorm, je gemoedstoestand en de hoeveel gewicht dat je kunt verplaatsen. Of je nu een gevorderde sporter bent of in de fitness ontgroeningfase zit, wat je eet speelt een zeer belangrijke rol in je lichamelijke metamorfose.

02 februari 2017

Als aanstormend talent van het' ijzer verplaatsen' en toekomstig dienaar van de monotonie van de cardio-apparaten wil je niets liever de beste resultaten behalen in een zo kort mogelijke tijd. Met de onderstaande tips zal je niet de kardinale fitness zondes in de sportschool begaan waar sommige beginners een sport van lijken te maken. We behoeden je voor de typische valkuilen die je motivatie kan aantasten en je buik doet groeien.